Lip balm collection - Balzami za usne kolekcija

Hello everyone. Today I will write to you about my collection of balsams and lipsticks. There's a lot of them, so I'll leave you a photo too. I'll start with eoes. Everyone surely knows what is EOS, I have them in different colors. Yellow, blue, pink, green and white are the colors that have my balsam. Now I will introduce you baby lips balm and lots of baby lips in color labels. I have them, I think the entire collection in almost all colors. There are also small, plastic boxes in which my large collection stands. The following are labello labels, it seems to me that they mostly hydrate the mouth, I have 5 in metal, round boxes, all the words of praise really. There are lip glosses and lipsticks that have been superbly shown. It would be from my collection. Thank you for listening ...Bye❤ - I apologize for the fact that the picture is a little blurry, but something is wrong with my focus.                                                                                                                                                                                                                                                                         Zdravo svima. Danas ću vam pisati o mojoj kolekciji balzama i labela za usne. Ima ih baš puno, tako da ću vam ostaviti i fotku. Počeću sa eoesima. Svi sigurno znate šta je to EOS, imam ih u različitim bojama. Žuta, plava, roze, zelena i bela su boje koje imaju moji balzami. Sada ću vam predstaviti baby lips balzame i puno baby lips labela u boji. Imam ih, ja mislim celu kolekciju u skoro svim bojama. Tu su i male, plastične kutijice u kojima stoji moja velika kolkcija. Sledeća jesu labello labela, čini mi se da ona najviše hidriraju usta, imam ih 5 u metalnim, okruglim kutijicama, sve reči pohvale zaista. Tu su i sjajevi za usne i lipstikovi koji su se super pokazali. To bi bilo to od moje kolekcije. Hvala na slušanju... Ćaos❤- Izvinjavam se što je slika malo mutna, ali nešto mi nije uredu sa fokuzom. 

Comments

Popular Posts