Kylie Jenner lip kit all nuances - Kylie Jenner lip kit sve nijanse

Hii girls. For today, I have prepared you something that you adore, it's a review of a kit of whales from Kylie Jenner cosmetics. You must have heard about Kylie Jenner, her makeup is incredible, now I want to give you some of my opinion about these whales. According to me, the best lip kit is the Candy K. nuance. It is a color that reflects the whole story of this cool Kylie brand collection. I'm delighted ... The tint is, well, something pink purple. More pulls on the darker shades of these brilliant Lip kit. It is variant for the day and it agrees with all the combinations of the wardrobe. Second, the best color for me is Posie K. It's really perfect. It is a pink shade, dark pink and contains some glow in itself, giving its lips an incredible beauty. Everything positive about this Posie K lip kit. It also goes to daily variants and agrees with every outfit you wear. The third great lady whale is Mary Jo K. In my opinion, that last lip whip that I said is exquisite in elegance. It's a red shade, you know the dark red, very, very good. It goes great with white t-shirts or shirts, while it mostly fits with elegant outfit. It would be that, I hope this post will help you choose Kylie Jenner lip kit Thank you for listening ... Bye ❤                                                                                                                                                                                                                                                                             Zdravo devojke. Za danas sam vam pripremila nešto što vi obožavate, u pitanju je recenzija lip kitova od Kylie Jenner kozmetike. Sigurno ste čuli za Kylie Jenner, njena šminka je neverovatna, ja sada želim da vam dam neko moje mišljenje o ovim lip kitovima. Po meni najbolji lip kit jeste nijansa Candy K. To je boja, koja odiše celu priču ove strava kolekcije Kylinog brenda. Ja sam oduševljena...Nijansa je,pa, nešto izmdju roze ljubičastog. Više vuče na tamnije nijanse ovih sjajnih Lip kitova. Za dnvene je varijante i slaže se uz sve konbinacije garderobe. Druga, meni najbolja je boja Posie K. Zaista perfektna. To je roze nijansa, tamno roze i sadrži neki sjaj u sebi, koji usnama daje neverovatnu lepotu. Sve pozitivno što se tiče tog Posie K lip kita. Takodje ide u dnevne varijante i slaže se uz svaki outfit koji obučete. Treći strava lip kit je Mary Jo K. Po meni, taj poslednji lip kit koji sam rekla, odiše elegancijom. To je crvena nijansa, znate onu tamno crvenu, jako, jako dobro. Sjajno ide uz bele majice ili košulje, dok najviše pristaje elegantnom outfitu. To bi bilo to, nadam se da će vam ovaj moj post pomoći oko odabira Kylie Jennera. Hvala na slušanju...Ćaos❤ 

Comments

Popular Posts