reviews - A V O N femme icon

Hi girls, today I write about one very good product. Its body lotion - AVON femme icon. My experience with this lotion is incredible, I think that every teenager in this world should have it. This lotion is only applied to clean skin. I use it after the bath, before sleep. Best of all, this product gives the skin a glow, it is not sticky and the skin quickly absorbs it. The fragrance that contains this lotion is the smell of perfume, very amazing. I found this product on the AVON femme website. The results are perfect, I just wanted to recommend this product because it is excellent, but it is also new to the market. I want to point out that this is not a commercial, but a review, this product I bought for my money..Thank you for listening me..Bye❤                                                                                                                                                                              Zdravo devojke,danas pišem o jednom jako dobrom proizvodu. To je losion za telo. Najnoviji AVON femme icon - body lotion. Moje, lično moje iskustvo je da je ovaj proizvod neverovatan i smatram da svaka tinejdžerka treba da ga ima. Ovaj losion za telo stavlja se isključivo na čistu kožu. Ja ga koristim posle tuširanja, pre spavanja. Najbolje od svega je da ovaj perfektan proizvod daje koži sjaj, nije lepljiv i koža ga brzo upije. Miris koji sadrži ovaj losion je prefinjen miris parfema. Čisto zbog informacije, cena ovog proizvoda je 720 dinara. Možete ga naći na sajtu AVON femme ,gde sam ga ja kupila. Rezultati su neočekivao dobri...šta više, mislim da je ovaj losion novi na tržištu. Da napomenem da ovo nije reklama, već recenzija, ovaj proizvod kupila sam sopstvenim novcem...Hvala na slušanju, nadam se da vam se opis ovog losiona svideo, ja ga preporučujem i to od srca. Ćaos ❤                                                                                                                                                                                                                                           


Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Zdravo, Una. Odličan je blog koji vodiš. Teme su zanimljive i raznovrsne, i nisu samo za vas buduće tinejdžere, nego i za nas malo starije. ;) Opisi ovog proizvoda su mi zagolicali interesovanje, tako da ću ga rado kupiti nakon tvoje preporuke. :) Samo nastavi sa radom. Sve pohvale!😘
    Aleksina mama, Tanja

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts