Im Una - Ja sam Una

Hi everyone, my name is Una. I decided to start this blog because I like to give advice and write about various interesting, teenagers' tips. When entering a puberty, or a teenage age, many girls need helpful advice that will help them overcome their fears of puberty. The teenage age can be quite interesting and unusual, especially with my new blog. This is just the beginning of the letter, I will often throw out posts, I promise that I will think them in a worthwhile and responsible manner ... A little about me ... I go to music school and play piano, I always lay in the elementary school as well as in music. I discovered my love for writing at the age of 5 of my life, when I learned to read. I like to explore and spend time reading about fashion. I like to eat ice cream and pancakes, it's not like other teenagers do not like ... but OK. besides the Serbian, I will also write in English, so that everyone can ruin my posts. It's a small part about me, and we'll just hang out and read my blog. Thank you for listening and see you. Bye ❤                                                                                                                                                                                                                                                   Zdravo svima,moje ime je Una. Rešila sam da osnujem ovaj blog, jer volim da dajem savete i pišem o raznim interesantnim,tinejdžerskim savetima. Kada udju u pubertet, odnosno tinejdžersko doba,mnogim devojkama trebaju korisni saveti koji će im pomoći da savladaju svoje strahove puberteta. Tinejdžersko doba ume da bude dosta zanimljivo i nesvakidašnje, pogotovu uz moj novi blog. Ovo je tek početak pisasnja,često ću  izbacivati postove, obećavam da ću ih vredno i odgovorno smišljati... Malo o meni...Idem u muzičku školu i sviram klavir, u osnovnoj školi uvek položim odlično kao i u muzičkoj. Svoju ljubav prema pisanju otkrila sam u 5. godini mog života, kada sam naučila da čitam. Volim da istražujem i provodim vreme čitajući o modi. Volim da jedem sladoled i palačinke, nije kao da to ostali tinejdžeri ne vole...ali OK. pored srpskog,pisaću i na engleskom jeziku, da bi svi mogli da ruzumeju moje posteve. To je mali deo o meni,a mi ćemo se tek družiti i čitati moj blog. Hvala na slušanju i vidimo se. Ćaos ❤                                                   


ME  JA





Comments

Popular Posts